5 Şubat 2014 Çarşamba

Kitap Yorumları #1 | Sarah Jio - Böğürtlen Kışı


Kitap okumayı çok sevdiğimi söylemiştim.

Böğürtlen Kışı çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Genel olarak bahsetmek gerekirse, gazeteci Claire'in başından geçenleri anlatıyor. Hayatında sorunlar yaşayan Claire, editörünün verdiği makale göreviyle başka bir kadının -Vera'nın- geçmişini araştırırken buluyor kendini. Bir yandan da kendini buluyor, sorguluyor bu hikayede.

Okuması oldukça güzel bir kitap, çok çabuk okunuyor. Kusurları var, evet. Bu kadar tesadüfün bir araya gelmesi sizi şaşırtıyor, normal hayatta mümkün değil dedirtiyor. Ancak ben pek umursamadım. 

Hikaye çok güzeldi, bütün kusurların önüne geçti benim için.

Kitap okumak istiyorum ama kafamı çok yormasın, beni şaşırtsın ve mutlu etsin diyorsanız bu kitabı tavsiye ederim. Size pek bir şey katmaz belki ama okuması bile keyif verir :)

Keyifli okumalar dilerim,

Ruby Sue
*kitap yanımda olmadığı için, fotoğraf alıntıdır.

Hiç yorum yok: